moviestarhannah

Alla inlägg under april 2012

Av hannah wageman - 29 april 2012 21:50

Hej idag fyller min pappa år.Jippey ;) Han fick ny kamera me typ 16 elleh mer mpix.Elleh nått sånt e nt så bra på sånt.Men det vah i alla fall roligt.Jag vill ha en ny mobil i föddelsedags present. @-}-- aja GOD NATT!! PS.det är sent på kvällen.

Av hannah wageman - 28 april 2012 14:21

  Hej! Idag är det Lördag en av det bästa dagarna i veckan.Jag önskar att det var Onsdag,Torsdag varje dag.Haha då är det gympa.Det känns som om jag lever för gympa.Just nu sitter jag och ser på tv  .Men i morrse så var jag på gympa.Hanna,Elin,Felicia & jag tyckte flickis delen var bäst.Vi älskar flickisar mest av allt.Och salto är också roligt.Alltså bakåtvolt.Men snart är det ju Valborg.Brasa,Tivoli och massa kul. Längtar dit.Men vi har lov i 4 dar.Lördag,Söndag,Måndag och Tisdag.Sen när det är slut på lovet så är det Onsadag en av mina favvo dagar.  .Hehe.SKÅL. HA EN BRA VALBORG! 

Av hannah wageman - 20 april 2012 21:04

 Jag behöver hjälp att komma till lvl 9 plz hjälp mig . En auto från dig kan betyda mycket  .Hoppas att nån läser den här bloggen...........Aja MSP ÄGER!!   

Av hannah wageman - 17 april 2012 19:29

  hej det här är jag på msp.Jah e i lvl 8 som ni ser.Bli gärna vän me mig  .Min Bäzza e Marfio o hon e skit snäll.Min nya anemering gillar jag. .MSP ÄGER.Se gärna min film som heter LOVE STORY.   Tackar   

Av hannah wageman - 17 april 2012 09:58

Hej ;) idag e jag hemma o e sjuk :( eller nt riktigt sjuk men jag mår illa.Den nya killen e rätt blyg men han värkar shysst  .Hans brorsa i 4:a värkar väll också shysst.O deras lillebror i 2:a jag vet inte hur han e. . SES     

Av hannah wageman - 16 april 2012 16:49

Hej allihop.Idag var jag på skolan och vi har en ny kille i klassen.Vet inte riktigt hur han stavas.4:a o 2:a fick också en ny kille i klassen det e tre brorsor..SES ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards