moviestarhannah

Alla inlägg under juni 2012

Av hannah wageman - 12 juni 2012 12:44

 Ville bara nämna en ängel som gav mig en auto! :)   

:(

Av hannah wageman - 11 juni 2012 13:26

Hej jag är sjuk idag!   Först mådde jag lite illa, sen gick jag till skolan och åt en glass som vi fick av vår jätte snälla fröken "Anna Thorell". Men efter det så mådde jag jätte illa!  !  Hur kan man må illa av glass!!  !!!!  hELT OTROLIGT KONSTIGT!

                   

                                                           Hej då alla! Ha en bra dag! :)   

Av hannah wageman - 9 juni 2012 19:55

Igår va jag på Grönalund för andra gången! Men förra gången va jag för kort för typ allt.. Men inte denna gång! Jag åkte frittfall! (jag e höjd rädd).Men det var roligt men ändå läskigt... Jag ångrade mig när jag satt där uppe för jag råkade titta ner!! o.O Jag trodde jag skulle dö! Men det gjorde jag så klart inte! Men jag tappade andan...Men jag var stolt över att jag vågat!Men efter det så tänkte jag liksom "jag ska aldrig åka den igen!   . Fast liksom en timme eller en halvtimme åkte jag den igen så...det var inte riktigt sant!  . Jett line var roligt! Men ganska lång kö! På frittfall var det inte så mycket kö! Bara på frittfall tilt!  Men den skulle jag absolut inte våga åka!  . Kvasten var rolig....Men det va ett par knäppisar frammför oss som började sjunga på euphoria! (skit högt)...Och dte var inte vackert kan man säga!!   . De följde efter mig så jag och min kompis Sara blev skit rädda och sprang iväg det fortaste vi kunde! ^^ .


                                                                             Hej då!   

Av hannah wageman - 8 juni 2012 07:05

 Heej! Jag ÄLSKAR SMGK! Det e en gymnastik förening!  . Sist vi tävlade kom vi som sagt 3:a på två grejer! Jag tror killarna-TR5 också kom på två pris platser  . Haha..xD. Vår förening försöker sattsa hårt på att ta oss upp i riks nivå när de tävlingarna kommer! Om ni skulle vilja börja så är det bara att anmäla sig och vänta och se!  







                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Hej då!       

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards